måndag 27 januari 2014

Zombie och Nikita

Foto: Mich Angel, Hemsida / FB | Snabbredigering: Jag (samt sista bilden är tagen av mig).

Foto: Mich Angel | Snabbredigering: Jag.

Foto/Snabbredigering: Jag.
Photoshop vill inte samarbeta med mig så det kan hända att bilderna ser lite skumma ut men gjorde inget mer än att förminska bilderna, ändra vitbalansen och öka ljuset på vissa samt kontrasten. Bilderna är från förra veckan.

Nikita löper just nu och Zombie har varit så söt och dissat skiten ur henne. Tyckte så synd om henne och kunde inte hålla mig för skratt när hon verkligen försökte få Zombie och fatta vad hon ville men han sprang bara bort från henne. Tror att vi var i hundgården i ca 15-30 minuter och under denna tiden försökte Nikita visa Zombie hur man gör via att hoppa upp på honom och börja jucka vilket slutade i att Zombie sa i från och sprang iväg varje gång. Oavsett hur gott hon luktade så lät han henne vara. Ibland har även tjejer svårt och förstå ett nej. ;)

1 kommentar: