tisdag 21 januari 2014

Dålig uppdatering





Bild tagen med iPhone av Josefine.
Har blivit lite dålig uppdatering på bloggen det senaste och det är för att jag verkligen inte har haft tiden till att sitta ner och orka. Har inte heller riktigt vetat vad jag ska skriva om eller lägga upp. Började på mitt nya jobb förra veckan och jag trivs otroligt bra med både personalen och våra brukare. Det bästa med mitt jobb är att jag inte behöver dölja några av mina tatueringar. De är ju en del av mig så varför skulle jag behöva dölja de? Alla har verkligen varit så otroligt trevliga och har redan fått otroligt bra respons från flera brukare! Sedan har jag fått någon stalker efter mig vilket är mindre roligt, skrev om en händelse från i fredags på bloggen. Kan säga att det har blivit värre, om det nu är samma person eller om det är någon helt annan har jag ingen aning om faktiskt. Känner mig inte trygg längre när jag inte går med hunden. Samt att min bästa vän är nu i Indien och kommer vara borta i 2,5 månad. Känns som tiden kommer gå otroligt långsamt, saknar henne redan! Men det kommer bli en erfarenhet för henne och hon kommer nog ha otroligt roligt så är glad för hennes skull. Vi fick iaf en vecka med snö innan hon åkte som vi busade runt i och lekte med hunden. Samt att vi drog med Zombie för första gången så hon fick åka pulka bakom honom. Klicka här för att se videon. Anledningen till att det är ett extra koppel med är för att vi körde med båda hundarna först men Ludde var lite rädd för pulkan samt ville bak hela tiden så det slutade med att han fick springa bredvid. Men perfekt träning för Zombie och ha lite störningar under den korta turen vi körde. Selen är lite stor då Zombie gick ner i vikt nyligen igen, så därför den har hamnat under svansen. Och mitt skidställ jag köpte förra vintern är alldeles för stort för mig. Orkar inte köpa nytt så det får duga, skärp och dra ihop snören så gått det går.
Har ni gjort något skoj det senaste och är det något speciellt ni vill läsa mer om i bloggen eller se mer utav?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar